Monday 2 May 2011

Osama is Dead ?: Osama Bin Laden Tidak Pernah Wujud

Hari ini digemparkan dengan berita kematian Osama Bin Laden iaitu pemimpin kepada al-qeada,
persoalannya adakah Osama Bin Laden Ini benar-benar wujud?

Dalam sebuah filem dokumentari terbitan BBC berjudul “The Power of Nightmares” pejabat CIA 
secara terbuka mengakui bahawa Al-Qaeda sebenarnya merupakan ‘rekacipta‘ yang tidak pernah ada kebenarannya. Sebenarnya mereka membayar Jamal al Fadl ratusan ribu dolar supaya mencipta ‘story line’ mengenai Al-Qaeda untuk pentadbiran Amerika Syarikat.


Jadi siapa Osama sebenarnya? Osama yang kenali selama ini, menurut sumber yang saya dapat adalah agen CIA yang bernama Tim Osman. . Ada beberapa bukti tentang kehadiran Tim Osman di  White House dan di beberapa pangkalan tentera AS, bahkan menerima demonstrasi khas penggunaan persenjataan terkini oleh tentera AS.

Mengapa hal ini tidak dilaporkan di media utama di Barat? Adakah Osama Bin Laden satu alat konspirasi untuk menjatuhkan Islam? Kebanyakan rakyat Afghanistan juga mengakui mereka tidak pernah mendengar nama al-Qaeda dan Osama Bin Laden sebelum serangan 11/9.


Apabila melihat biodata osama ben laden didalam wikipedia, kebanyakan ahli keluarganya dilaporkan mati akibat nahas pesawat udara. hmm..? Tetapi tahun lepas tidak silap saya osama ben ladin ini mengeluarkan video yang menyeru umat islam membantu mangsa banjir di Pakistan.. Sungguh celaru.. Semoga Allah memelihara dan memberi petunjuk kepada kita. Wallahualam..

Untuk matlumat lanjut sama-samalah kita tanya pakcik google :)


sumber : AkuIslam









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...